Nabór na stanowisko "Księgowa/Kasjer, Inspektor ds. żywienia"
Dyrektor
Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
ogłasza nabór na stanowisko:
Księgowa/Kasjer, Inspektor ds. żywienia
Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
I. Nazwa i adres organizatora:
Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18 – 400 Łomża
tel. Sekretariat 86 216 28 20
II. Przedmiot naboru:
-
Stanowisko Księgowa/Kasjer, Inspektor ds. żywienia w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży.
-
Zatrudnienie w wymiarze 1 etatu tj. 37 godzin 55 minut tygodniowo.
-
Zatrudnienie na Umowę o pracę.
III. Procedura naboru
Nabór ma charakter dwuetapowy.
Etap I – to sprawdzenie wymagań formalnych oraz dodatkowych na podstawie dostarczonych aplikacji.
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci w ramach I etapu rekrutacji.
Etap II – rozmowa kwalifikacyjna oraz ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji.
IV. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy
Osoba ubiegająca się o stanowisko Księgowa/Kasjer - Inspektor ds. żywienia powinna spełniać następujące wymagania:
-
Ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
-
Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
-
Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
-
Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków;
-
Posiada wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie kierunkowe: administracja, prawo, zarządzanie, ekonomia, finanse.
-
Posiada umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym praktycznego wykorzystania pakietu MS Office w szczególności Excel i World.
V. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem
-
Znajomość zagadnień z zakresu usług utrzymania czystości w placówkach ochrony zdrowia i dystrybucji posiłków dla pacjentów w komórkach medycznych;
-
Znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych;
-
Otwartość na poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających pracę;
-
Znajomość funkcjonowania podmiotów leczniczych;
-
Doświadczenie w pracy administracyjnej, księgowości lub w kadrach;
-
Znajomość dokumentacji księgowej (KW, KP, Faktury itp.);
-
Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności;
-
Zdolność analitycznego myślenia, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
-
Gotowość do ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji;
-
Umiejętność redagowania pism;
-
Systematyczność i operatywność;
-
Samodzielność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, wielozadaniowość i zaangażowanie w powierzone zadania.
VI. Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku Księgowa/Kasjer, Inspektor ds. żywienia.
Jako Księgowa / Kasjer między innymi:
-
Prowadzenie gospodarki kasowej dla Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży zgodnie z obowiązującymi przepisami;
-
Prowadzenie, kontrola i weryfikacja rozliczeń z pracownikami firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
-
Weryfikacja oraz sprawdzenie poprawności dokumentów księgowych;
-
Wystawianie faktur sprzedaży;
-
Współpraca z Główną Księgową oraz z działem ekonomiczno-administracyjnym;
-
Przyjmowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, kontrola formalno – rachunkowa;
-
Prowadzenie, kontrola i weryfikacja ewidencji magazynowej;
-
Rozliczanie się z powierzonego mienia oraz obecność przy spisach z natury;
-
Kontrola, ewidencja oraz nadzór nad prawidłowością gospodarki składnikami majątku;
-
Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w zakresie spraw działu ekonomiczno-administracyjnego.
Jako Inspektor ds. żywienia między innymi:
-
Nadzór oraz kontrola nad właściwym procesem żywienia pacjentów WOPiTU;
-
Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji prowadzonej przez Pracowników zgodnie z Instrukcją Dobrej Praktyki Higienicznej i Produkcyjnej;
-
Przygotowanie zapotrzebowania do przeprowadzenia procedury przetargowej na zakup żywienia;
-
Regularne przeprowadzanie weryfikacji systemu HACCAP, aktualizacja zmian w księdze, HACCAP;
-
Przeprowadzanie badań jakości;
-
Prowadzenie monitoringu oraz przechowywanie dokumentacji z podjętych akcji DDD;
-
Szkolenie nowych pracowników, zapoznanie z księgą HACCAP, instrukcjami i formularzami stosowanymi w placówce;
-
Obecność podczas kontroli oraz nadzór nad prawidłowością sporządzanych dokumentów.
VII. Wymagane dokumenty
-
CV i list motywacyjny;
-
Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
-
Oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
-
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy *.
* Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
-
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie (potwierdzone za zgodność z oryginałem).
List motywacyjny, CV oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty sporządzone przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
VIII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
-
Termin: do dnia 22.09.2023 roku
-
Miejsce: Sekretariat, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18-400 Łomża w godzinach 800-1500
-
Sposób składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Konkurs na stanowisko Księgowa/Kasjer, Inspektor ds. żywienia
Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień”
Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
IX. Informacje dodatkowe
-
O miejscu i terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
-
Dokumenty, które nie będą spełniały wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
-
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych będzie można odebrać osobiście. Nieodebrane w przeciągu miesiąca dokumenty aplikacyjne będą komisyjnie zniszczone.
-
Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru, bez podania uzasadnienia.
X. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Przekazanie przez kandydata do pracy dokumentów zawierających dane osobowe niewymagane przepisami prawa przytoczonymi w niniejszym ogłoszeniu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Brak zgody na przetwarzanie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie innych danych osobowych niż wymienione w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), a także innymi przepisami prawa przytoczonymi w niniejszym ogłoszeniu lub jej wycofanie, nie może być podstawą niekorzystnego traktowania osoby ubiegającej się o zatrudnienie, a także nie może powodować wobec niej jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej również „RODO”), informuje, że:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień z siedzibą w Łomży przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18-400 Łomża,
tel. 86 216 28 20. -
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień możliwy jest pod adresem:
-
Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień z siedzibą w Łomży przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18-400 Łomża, e-mail: iod@wopitu.pl.
-
Pani/Pana dane osobowe określone w przepisach prawa pracy1, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego2,3,4. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, w zakresie nie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy, również dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie
1 Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2 Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
3 Art. 9 ust. 1 lit. a RODO, Art. 6 ust. 1 lit a RODO,
4 Art. 54 ust 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
-
Odbiorcami danych osobowych Pani/Pana będą: podmioty świadczące usługę obsługi systemów i oprogramowania informatycznego Administratora, podmioty świadczące usługi poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (w tym organy administracji publicznej).
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji,
a następnie przez okres 5 lat od dnia 1 stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniu procedury naboru. Akta osób przyjętych w procesie rekrutacji odkłada się do akt osobowych -
Nieodebrane przez Panią/Pana osobiście dokumenty aplikacyjne (oferta pracy) zostaną komisyjnie zniszczone w terminie:
-
jednego miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru – w przypadku niezakwalifikowania się Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru,
-
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
-
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i art. 54 ust 2 ustawy o finansach publicznych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.
-
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.
Łomża, 12.09.2023
Metryka strony