Inspektor ds. zamówień publicznych / Pomoc Księgowej
Dyrektor
Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
ogłasza konkurs na stanowisko:
Inspektor ds. zamówień publicznych / Pomoc Księgowej
Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
- Nazwa i adres organizatora:
Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18 – 400 Łomża
tel. Sekretariat 86 216 28 20
- Przedmiot naboru:
- Stanowisko Inspektor ds. zamówień publicznych / Pomoc Księgowej w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży.
- Zatrudnienie w wymiarze 1 etatu tj. 37 godzin 55 minut tygodniowo.
- Zatrudnienie na Umowę o pracę.
III. Procedura naboru
Nabór ma charakter dwuetapowy.
Etap I – to sprawdzenie wymagań formalnych oraz dodatkowych na podstawie dostarczonych aplikacji.
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci w ramach I etapu rekrutacji.
Etap II – rozmowa kwalifikacyjna oraz ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji.
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy
Osoba ubiegająca się o stanowisko Inspektora ds. zamówień publicznych / Pomoc Księgowej powinna spełniać następujące wymagania
- Ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy
o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie
w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego; - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków;
- posiada wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe: administracja, prawo, zarządzanie, ekonomia.
- posiada umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym praktycznego wykorzystania pakietu MS Office w szczególności Excel i World;
- zna ustawę prawo zamówień publicznych z aktami wykonawczymi;
- Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem
- wiedza na temat przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie zamawiającego lub wykonawcy;
- znajomość sposobu funkcjonowania podmiotów finansów publicznych;
- znajomość funkcjonowania podmiotów leczniczych oraz współpracy z NFZ;
- doświadczenie w pracy administracyjnej lub księgowości;
- znajomość dokumentacji księgowej (KW, KP, Faktury itp.);
- mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności;
- zdolność analitycznego myślenia, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
- gotowość do ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji;
- posiada umiejętność redagowania pism;
- systematyczność i operatywność;
- samodzielność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, wielozadaniowość i zaangażowanie w powierzone zadania.
- Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku Inspektora ds. zamówień publicznych / Pomoc Księgowej.
- opracowywanie rocznych planów zamówień;
- uzupełnianie rejestrów dot. zamówień publicznych,
- wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań zgodnie z Regulaminem wewnętrznym placówki, dla których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przygotowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz publikacja ogłoszeń;
- prowadzenie korespondencji związanej z postępowaniami przetargowymi, w tym również korespondencji wynikającej z procedur odwoławczych;
- ocena formalno-prawna składanych ofert oraz udział w weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzanej w postępowaniach przetargowych;
- przygotowanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej, w tym zapewnienie organizacyjno-kancelaryjne prac komisji;
- prowadzenie ewidencji postępowań i umów;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych;
- archiwizowanie dokumentacji postępowań;
- pomoc w dziele księgowym w prowadzeniu dokumentacji;
- sporządzanie faktur, w tym rozliczeń miesięcznych z NFZ;
- wprowadzanie raportów oraz rozliczeń w BDO;
- wsparcie działu księgowości w codziennych aktywnościach;
- Uzupełnianie danych w systemie, prowadzenie dokumentacji;
- Rozliczanie płatności;
VII. Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny;
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- Oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy *.
* Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (potwierdzone za zgodność z oryginałem) ;
- Zakresy obowiązków, zaświadczenia i inne dokumenty potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego.
List motywacyjny, CV oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty sporządzone przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
VIII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
- Termin: do dnia 26.05.2022 roku
- Miejsce: Sekretariat, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18-400 Łomża w godzinach 800-1500
- Sposób składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Konkurs na stanowisko Inspektora ds. zamówień publicznych / Pomoc Księgowej
Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień”
Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
- Informacje dodatkowe
- O miejscu i terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Dokumenty, które nie będą spełniały wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych będzie można odebrać osobiście. Nieodebrane w przeciągu miesiąca dokumenty aplikacyjne będą komisyjnie zniszczone.
- Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru, bez podania uzasadnienia.
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Przekazanie przez kandydata do pracy dokumentów zawierających dane osobowe niewymagane przepisami prawa przytoczonymi w niniejszym ogłoszeniu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Brak zgody na przetwarzanie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie innych danych osobowych niż wymienione w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), a także innymi przepisami prawa przytoczonymi w niniejszym ogłoszeniu lub jej wycofanie, nie może być podstawą niekorzystnego traktowania osoby ubiegającej się o zatrudnienie, a także nie może powodować wobec niej jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej również „RODO”), informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień z siedzibą w Łomży przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18-400 Łomża,
86 216 28 20. - Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień możliwy jest pod adresem:
- Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień z siedzibą w Łomży przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18-400 Łomża, e-mail: iod@wopitu.pl.
- Pani/Pana dane osobowe określone w przepisach prawa pracy1, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego2,3,4. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, w zakresie nie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy, również dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie
1 Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2 Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
3 Art. 9 ust. 1 lit. a RODO, Art. 6 ust. 1 lit a RODO,
4 Art. 54 ust 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
- Odbiorcami danych osobowych Pani/Pana będą: podmioty świadczące usługę obsługi systemów i oprogramowania informatycznego Administratora, podmioty świadczące usługi poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (w tym organy administracji publicznej).
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji,
a następnie przez okres 5 lat od dnia 1 stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniu procedury naboru. Akta osób przyjętych w procesie rekrutacji odkłada się do akt osobowych - Nieodebrane przez Panią/Pana osobiście dokumenty aplikacyjne (oferta pracy) zostaną komisyjnie zniszczone w terminie:
- jednego miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru – w przypadku niezakwalifikowania się Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru,
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i art. 54 ust 2 ustawy o finansach publicznych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.
Metryka strony