Kierownik Przychodni
DYREKTOR WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA PROFILAKTYKI I TERAPII UZLAEŻNIEŃ
Ogłasza nabór wewnętrzny na objęcie funkcji Kierownika Przychodni
Zakres obowiązków Kierownika Przychodni w skład której wchodzą wszystkie poradnie (Poradnia Uzależnień i Współuzależnienia w Łomży, Poradnia dla osób uzależnionych od środków psychoaktywnych, Poradnia Uzależnień w Zambrowie oraz Poradnia Psychologiczna):
- Kierowanie pracą terapeutów podległych poradni;
- ustalanie grafiku obsady/zastępstwa w podległych poradniach;
- ustalanie grafików dyżurów w dni wolne od pracy;
- przeprowadzanie minimum raz w tygodniu zebrań klinicznych;
- udział w zebraniach zespołu do spraw jakości;
- kierowanie pracą zespołu w zakresie opracowywania propozycji zmian w programie merytorycznym;
- uzgadnianie dla pacjentów poradni konsultacji specjalistycznych;
- nadzór nad dokumentacją medyczną w podległych poradniach ;
- nadzór nad gospodarnym wykorzystaniem materiałów pomocniczych i wyposażenia w podległych poradniach;
- wnioskowanie w sprawie zaopatrzenia w niezbędne materiały i sprzęt;
- sporządzanie dokumentacji statystycznej dotyczącej działalności podległych porani;
- przedstawianie wniosków o premię i awanse oraz kary dyscyplinarne w stosunku do podległych pracowników;
- przedstawianie bezpośredniemu przełożonemu sprawozdań i bieżące sygnalizowanie o problemach wymagających rozwiązania;
- dbanie o dyscyplinę pracy i nadzór nad przestrzeganiem przez podległy personel reżimu sanitarnego, zasad bhp i p.poż;
- dokonywanie rocznej oceny pracowników.
Kandydaci spełniający wymogi kwalifikacyjne określone w Rozporządzeniu MZ z dnia 20 lipca 2011r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami ( Dz. U. Nr 151 poz. 896 z póź. zm.) proszeni są o składanie następujących dokumentów:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
- opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
- dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska zgodnie z Rozporządzeniem MZ z dnia 20 lipca 2011r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami ;
- opisana koncepcja kierowania przychodnią;
- inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata;
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia postępowania konkursowego na dane stanowisko.
Do konkursu może przystąpić osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych,
3) korzysta z pełni praw publicznych,
4) nie była karana,
5) posiada wykształcenie wyższe – minimum tytuł mgr,
6) posiada doświadczenie zawodowe zgodne z Rozporządzeniem MZ z dnia 20 lipca 2011r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami ( Dz. U. Nr 151 poz. 896 z póź. zm.),
Okres obowiązywania funkcji Kierownika Przychodni – 24 miesiące od dnia powołania.
Dokumenty można przesyłać na adres Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień na adres ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18-400 Łomża lub składać w Sekretariacie a do dnia 27.06.2022r. do godziny 12:00 z dopiskiem na kopercie„ Konkurs na stanowisko Kierownika Przychodni”
Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres i telefon kontaktowy.
O terminie przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Szczegółowych informacji dotyczących zatrudnienia udziela Dział Kadr pod numerem
tel: 86 216 28 20
Łomża, dnia 2022-06-20
Metryka strony