Zarządzenia Dyrektora 2019
WYKAZ ZARZĄDZEŃ WEWNĘTRZNYCH
DYREKTORA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA PROFILAKTYKI I TERAPII UZALEŻNIEŃ W ŁOMŻY
Lp. |
Nr zarządzenia |
Data wydania |
Dotyczy |
2019 |
|||
1. |
1/2019 |
25.03.2019 r. |
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej prowadzącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego |
2. |
2/2019 |
24.03.2019 r. |
w sprawie: zmian Regulaminu Pracy w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży |
3. |
3/2019 |
25.03.2019 r. |
w sprawie: ustalenia ekwiwalentu pieniężnego za używanie własnej odzieży roboczej, obuwia roboczego, oraz pranie i konserwacje w roku 2019 |
4. |
4/2019 |
01.04.2019 r. |
w sprawie: wprowadzenia Procedur Medycznych Dotyczących Bezpieczeństwa w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży |
5. |
5/2019 |
30.04.2019 r. |
w sprawie: ustalenia zasad dofinansowania przez pracodawcę okularów korygujących wzrok pracownikom zatrudnionym na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży |
6. |
6/2019 |
27.05.2019 r. |
w sprawie: powołania stałej Komisji Likwidacyjnej składników majątkowych (śr. trwałych i wyposażenie) WOPiTU |
7. |
7/2019 |
06.06.2019 r. |
w sprawie: podwyższenia wynagrodzenia pielęgniarek, pracowników wykonujących zawód medycznych jak i nie wykonujących zawodu medycznych |
8. |
8/2019 |
04.07.2019 r. |
w sprawie: zasad rozliczenia delegacji służbowych oraz używania samochodu osobowego do odbycia podróży |
9. |
9/2019 |
15.07.2019 r. |
w sprawie: wprowadzenia Instrukcji ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży |
10. |
10/2019 |
15.07.2019 r. |
w sprawie: wprowadzenia instrukcji kasowej w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży |
11. |
11/2019 |
01.08.2019 r. |
w sprawie: ustalenia Procedur Gospodarowania Mieniem stanowiącym własność Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży |
12. |
12/2019 |
1.08.2019 r. |
w sprawie: wprowadzenia procedury regulującej gospodarkę produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi |
13. |
13/2019 |
19.08.2019 r. |
w sprawie: ponownego powołania Komisji Likwidacyjnej składników majątkowych (środków trwałych i wyposażenia) Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży |
14. |
14/2019 |
27.08.2019 r. |
w sprawie: wprowadzenia Instrukcji wewnętrznego obiegu dokumentów finansowo-księgowych w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży |
15. |
15/2019 |
02.09.2019 r. |
w sprawie: upoważnień do poświadczenia zgodności kopii z oryginałem |
16. |
16/2019 |
02.09.2019 r. |
w sprawie: upoważnień do poświadczenia zgodności kopii z oryginałem podczas realizacji zadania pn: „Poprawa jakości świadczenia usług w zakresie profilaktyki i terapii uzależnień oraz świadczenie usług w zakresie lecznictwa długoterminowego opiekuńczo-leczniczego” ETAP II |
17. |
17/2019 |
02.09.2019 r. |
W sprawie: przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości i Zakładowego Planu Kont w związku z realizacją wydatków Projektu pt. „Rozszerzenie działalności Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży o świadczenia pielęgnacyjne i rehabilitację dla osób dorosłych w ramach opieki długo terminowej oraz o pielęgniarską opiekę długoterminową domową” |
18. |
18/2019 |
23.09.2019 r. |
w sprawie: zmian Regulaminu Pracy w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży |
19. |
19/2019 |
11.12.2019 r. |
w sprawie: wyboru przedstawiciela pracowników |
20. |
20/2019 |
13.12.2019 r. |
w sprawie: powołania Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych wykonanych w ramach zadania pn.: Wykonanie modernizacji, remontu i przebudowy wraz ze zmianą zagospodarowania terenu budynku po oddziałach zakaźnych Szpitala Wojewódzkiego im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży realizowanych w ramach projektu , składającego się z dwóch etapów działań: I ETAP „Rozszerzenie działalności Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży o świadczenia pielęgnacyjne i rehabilitację dla osób dorosłych w ramach opieki długoterminowej oraz opieki długoterminowej oraz o pielęgniarską opiekę długoterminową domową” II ETAP „Poprawa jakości świadczeń usług w zakresie profilaktyki i terapii uzależnień oraz świadczenie usług w zakresie lecznictwa długoterminowego opiekuńczo-leczniczego” |
21. |
21/2019 |
20.12.2019 r. |
w sprawie: wprowadzenia zmian w procedurze regulującej gospodarkę produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi |
Metryka strony