Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Tryb składania i rozpatrywania skarg i wniosków określa ZARZĄDZENIE NR 1/2022 Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży z dnia 17.01.2022 r. w sprawie: przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
Skargi i wnioski na temat działalności Ośrodka powinny być składane do Dyrektora WOPiTU pisemnie, za pomocą poczty elektornicznej lub ustnie do protokołu, którego wzór określa załącznik nr 1 do Regulaminu rozpatrywania skarg i wniosków w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży.
Przedmiotem skargi może być:
- zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracownika Ośrodka,
- naruszenie obowiązujących przepisów i regulaminów oraz słusznych interesów obywateli,
- nieprzestrzeganie praw pacjenta.
Odpowiedzi na zgłoszone skargi lub wnioski udzielane są w terminie 30 dni od daty ich złożenia.
W sprawach skarg i wniosków Dyrektor WOPITU przyjmuje interesantów w w dni robocze w godzinach 14.00-15.00 w siedzibie WOPiTU przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1.
Metryka strony